"> ');

Sıkça Sorulan Sorular

 
Nasıl üye olabilirim?
 Sitemizde ana sayfamızda bulunan "Giriş/Üyel Ol” butonuna tıklamanız halinde açılan   sayfada "Üye ol” seçeneğini seçerek üye olabilirsiniz. Üstelik üyeliğimiz ücretsiz! Yaşanılan   herhangi bir sorunda size ulaşılabilmesi için üyelik bilgilerinizin güncel ve doğru olması   gerekmektedir.
 Neden üyelik oluşturmalıyım?
 Web sitemize üye olduğunuzda indirim ve kampanyalarımızdan yararlanma avantajına sahip   olursunuz.
 Üye olurken verdiğim bilgiler gizli kalıyor mu ?
 Kullanıcılarımızdan toplanan tüm kişisel bilgiler, en yüksek elektronik güvenlik standartlarında   saklanmakta olup, sadece yetkili personellerin, zorunlu durumlarda kullanıcı onayı altında   ulaşabileceği bir sistemle, mevcut T.C. kanunları ve uluslararası kanunlar çerçevesinde   kullanılmaktadır. xmile.com.tr kullanıcılardan   almış olduğu kişisel ve gizli bilgileri   kullanıcılarının onayı olmadan hiçbir isim altında, hiçbir nedenle açıklamamayı, söz konusu   bilgileri üçüncü şahıslarla paylaşmamayı ve hiçbir surette kötüye kullanmamayı garanti eder.
 Şifremi unuttum ne yapmalıyım ?
 Üyelik işlemini gerçekleştirdiğiniz alandan "Şifremi Unuttum” alanına tıklayarak ilgili mail   adresinize şifre gönderimini sağlayabilirsiniz.
 Ayrıca bir sorun yaşamanız durumda info@xmile.com.tr mail atabilir ya da 0216 606 05 59   numaralı telefon üzerinden müşteri hizmetlerimizden yardım alabilirsiniz.
 xmile.com.tr’den nasıl sipariş verebilirim ?
 Sitemize üye olmadan veya üye olarak satın almak istediğiniz ürünleri sepetinizi ekleyerek   alışverişinizi   tamamlayabilirsiniz.
 Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
 Üye olmadan sipariş oluşturabilirsiniz. 
 Kampanya ve fırsatlardan nasıl haberdar olabilirim?
 xmile.com.tr online satış sitesinde yer alan " Abone Ol” alanına mail adresinizi yazıp butona     tıklayarak tüm güncel gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.

 

 Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?
 Siparişinizin iptali için info@xmile.com.tr mail atabilir ya da 0501 251 84 00 numaralı     telefondan bizlere ulaşıp 24 saat içerisinde iletişime geçmeniz gerekmektedir. Siparişinizin   iptal edilebilmesi için satın almış olduğunuz ürünlerin kargo aşamasına dahil edilmemiş   olması  gerekmektedir. Diğer koşulda iade işlem  prosedürleri geçerlidir.
 Sipariş takibini nasıl yapabilirim?
 Üyelik Girişi yaparak "Sipariş Takibi” bölümünden siparişinizin güncel durumuna   ulaşabilirsiniz.  Üye olmadan da siparişinizin takibi için müşteri hizmetlerine ulaşıp bilgi   alabilirsiniz.

 Ödemeyi nasıl yapabilirim ?
 Ödemenizi online kredi kartı veya Banka kartınız ile gönül rahatlığı ile yapabilirsiniz 256 Bit       SSL koruma güvencesinde, Diğer seçeneklerimizden
 kapıda ödeme Nakit veya Kredi Kartı ya da Havale/EFT ile gerçekleştirebilirsiniz.
 Kapıda Ödeme hizmeti özel bir hizmet olup, siparişinize ek hizmet bedeli eklenecektir. Kredi   kartı ya da Havale/EFT ile ödeme işleminiz tamamlandıktan sonra
 siparişiniz gönderilmek üzere sisteme yansıtılmaktadır. Ödemesi yapılmayan siparişler 7 gün   sonra otomatik olarak iptal edilmektedir.
 Siparişim ne zaman kargoya teslim edilir ?
 Sipariş verilen tarihten sonraki 1-3 iş günü içerisinde gönderileriniz kargoya teslim   edilmektedir.
 Hangi kargo ile gönderim yapıyorsunuz?
 Yurtiçi Kargo ile gönderim sağlanmakta olup, farklı bir kargo firması ile   gönderim talebi kabul edilmemektedir.
 Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?
 Siparişiniz için adres değişikliği işlemini için info@xmile.com.tr mail atabilir ya da   02166060559 numaralı telefondan bildirerek gerçekleştirebilirsiniz.
 xmile.com.tr’de Ödeme anında ayrıntı olarak Kargo ücreti siparişinize yansımazsa kargo       ücreti ödemezsiniz.

 

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.