Sıkça Sorulan Sorular
Nasıl üye olabilirim?
Sitemizde ana sayfamızda bulunan "Giriş/Üyel Ol” butonuna tıklamanız halinde açılan sayfada "Üye ol” seçeneğini seçerek üye olabilirsiniz. Üstelik üyeliğimiz ücretsiz! Yaşanılan herhangi bir sorunda size ulaşılabilmesi için üyelik bilgilerinizin güncel ve doğru olması gerekmektedir.
Sitemizde ana sayfamızda bulunan "Giriş/Üyel Ol” butonuna tıklamanız halinde açılan sayfada "Üye ol” seçeneğini seçerek üye olabilirsiniz. Üstelik üyeliğimiz ücretsiz! Yaşanılan herhangi bir sorunda size ulaşılabilmesi için üyelik bilgilerinizin güncel ve doğru olması gerekmektedir.
Neden üyelik oluşturmalıyım?
Web sitemize üye olduğunuzda indirim ve kampanyalarımızdan yararlanma avantajına sahip olursunuz.
Web sitemize üye olduğunuzda indirim ve kampanyalarımızdan yararlanma avantajına sahip olursunuz.
Üye olurken verdiğim bilgiler gizli kalıyor mu ?
Kullanıcılarımızdan toplanan tüm kişisel bilgiler, en yüksek elektronik güvenlik standartlarında saklanmakta olup, sadece yetkili personellerin, zorunlu durumlarda kullanıcı onayı altında ulaşabileceği bir sistemle, mevcut T.C. kanunları ve uluslararası kanunlar çerçevesinde kullanılmaktadır. xmile.com.tr kullanıcılardan almış olduğu kişisel ve gizli bilgileri kullanıcılarının onayı olmadan hiçbir isim altında, hiçbir nedenle açıklamamayı, söz konusu bilgileri üçüncü şahıslarla paylaşmamayı ve hiçbir surette kötüye kullanmamayı garanti eder.
Kullanıcılarımızdan toplanan tüm kişisel bilgiler, en yüksek elektronik güvenlik standartlarında saklanmakta olup, sadece yetkili personellerin, zorunlu durumlarda kullanıcı onayı altında ulaşabileceği bir sistemle, mevcut T.C. kanunları ve uluslararası kanunlar çerçevesinde kullanılmaktadır. xmile.com.tr kullanıcılardan almış olduğu kişisel ve gizli bilgileri kullanıcılarının onayı olmadan hiçbir isim altında, hiçbir nedenle açıklamamayı, söz konusu bilgileri üçüncü şahıslarla paylaşmamayı ve hiçbir surette kötüye kullanmamayı garanti eder.
Şifremi unuttum ne yapmalıyım ?
Üyelik işlemini gerçekleştirdiğiniz alandan "Şifremi Unuttum” alanına tıklayarak ilgili mail adresinize şifre gönderimini sağlayabilirsiniz.
Ayrıca bir sorun yaşamanız durumda info@xmile.com.tr mail atabilir ya da 0216 606 05 59 numaralı telefon üzerinden müşteri hizmetlerimizden yardım alabilirsiniz.
Üyelik işlemini gerçekleştirdiğiniz alandan "Şifremi Unuttum” alanına tıklayarak ilgili mail adresinize şifre gönderimini sağlayabilirsiniz.
Ayrıca bir sorun yaşamanız durumda info@xmile.com.tr mail atabilir ya da 0216 606 05 59 numaralı telefon üzerinden müşteri hizmetlerimizden yardım alabilirsiniz.
xmile.com.tr’den nasıl sipariş verebilirim ?
Sitemize üye olmadan veya üye olarak satın almak istediğiniz ürünleri sepetinizi ekleyerek alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.
Sitemize üye olmadan veya üye olarak satın almak istediğiniz ürünleri sepetinizi ekleyerek alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.
Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
Üye olmadan sipariş oluşturabilirsiniz.
Üye olmadan sipariş oluşturabilirsiniz.
Kampanya ve fırsatlardan nasıl haberdar olabilirim?
xmile.com.tr online satış sitesinde yer alan " Abone Ol” alanına mail adresinizi yazıp butona tıklayarak tüm güncel gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.
xmile.com.tr online satış sitesinde yer alan " Abone Ol” alanına mail adresinizi yazıp butona tıklayarak tüm güncel gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.
Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?
Siparişinizin iptali için info@xmile.com.tr mail atabilir ya da 0501 251 84 00 numaralı telefondan bizlere ulaşıp 24 saat içerisinde iletişime geçmeniz gerekmektedir. Siparişinizin iptal edilebilmesi için satın almış olduğunuz ürünlerin kargo aşamasına dahil edilmemiş olması gerekmektedir. Diğer koşulda iade işlem prosedürleri geçerlidir.
Siparişinizin iptali için info@xmile.com.tr mail atabilir ya da 0501 251 84 00 numaralı telefondan bizlere ulaşıp 24 saat içerisinde iletişime geçmeniz gerekmektedir. Siparişinizin iptal edilebilmesi için satın almış olduğunuz ürünlerin kargo aşamasına dahil edilmemiş olması gerekmektedir. Diğer koşulda iade işlem prosedürleri geçerlidir.
Sipariş takibini nasıl yapabilirim?
Üyelik Girişi yaparak "Sipariş Takibi” bölümünden siparişinizin güncel durumuna ulaşabilirsiniz. Üye olmadan da siparişinizin takibi için müşteri hizmetlerine ulaşıp bilgi alabilirsiniz.
Üyelik Girişi yaparak "Sipariş Takibi” bölümünden siparişinizin güncel durumuna ulaşabilirsiniz. Üye olmadan da siparişinizin takibi için müşteri hizmetlerine ulaşıp bilgi alabilirsiniz.
Ödemeyi nasıl yapabilirim ?
Ödemenizi online kredi kartı veya Banka kartınız ile gönül rahatlığı ile yapabilirsiniz 256 Bit SSL koruma güvencesinde, Diğer seçeneklerimizden
kapıda ödeme Nakit veya Kredi Kartı ya da Havale/EFT ile gerçekleştirebilirsiniz.
Kapıda Ödeme hizmeti özel bir hizmet olup, siparişinize ek hizmet bedeli eklenecektir. Kredi kartı ya da Havale/EFT ile ödeme işleminiz tamamlandıktan sonra
siparişiniz gönderilmek üzere sisteme yansıtılmaktadır. Ödemesi yapılmayan siparişler 7 gün sonra otomatik olarak iptal edilmektedir.
Ödemenizi online kredi kartı veya Banka kartınız ile gönül rahatlığı ile yapabilirsiniz 256 Bit SSL koruma güvencesinde, Diğer seçeneklerimizden
kapıda ödeme Nakit veya Kredi Kartı ya da Havale/EFT ile gerçekleştirebilirsiniz.
Kapıda Ödeme hizmeti özel bir hizmet olup, siparişinize ek hizmet bedeli eklenecektir. Kredi kartı ya da Havale/EFT ile ödeme işleminiz tamamlandıktan sonra
siparişiniz gönderilmek üzere sisteme yansıtılmaktadır. Ödemesi yapılmayan siparişler 7 gün sonra otomatik olarak iptal edilmektedir.
Siparişim ne zaman kargoya teslim edilir ?
Sipariş verilen tarihten sonraki 1-3 iş günü içerisinde gönderileriniz kargoya teslim edilmektedir.
Sipariş verilen tarihten sonraki 1-3 iş günü içerisinde gönderileriniz kargoya teslim edilmektedir.
Hangi kargo ile gönderim yapıyorsunuz?
Yurtiçi Kargo ile gönderim sağlanmakta olup, farklı bir kargo firması ile gönderim talebi kabul edilmemektedir.
Yurtiçi Kargo ile gönderim sağlanmakta olup, farklı bir kargo firması ile gönderim talebi kabul edilmemektedir.
Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?
Siparişiniz için adres değişikliği işlemini için info@xmile.com.tr mail atabilir ya da 02166060559 numaralı telefondan bildirerek gerçekleştirebilirsiniz.
Siparişiniz için adres değişikliği işlemini için info@xmile.com.tr mail atabilir ya da 02166060559 numaralı telefondan bildirerek gerçekleştirebilirsiniz.
xmile.com.tr’de Ödeme anında ayrıntı olarak Kargo ücreti siparişinize
yansımazsa kargo ücreti ödemezsiniz.